KEŞKE DEMEMEK

"Bence keşke dememek, olanlardan ders çıkarmamak değil, keşkeye takılıp düşmemektir. Çünkü yürümeye devam ediyoruz"
Powered By Blogger

23 Ocak 2010 Cumartesi

10 YIL GEÇTİ ARADAN

Eveett Dile kolay koskoca onyıl yani 20-30 yaş arasında ki 10 yıl dan bahsediyorum yaşandı ve bitti.
Askerlik, dertler, kederler ve en önemlisi Gençlik geçti ile bir çok şey geçti gitti bu arada. Hep iyi şeyler gitti tabi ki dersem olmaz. Elimiz çok şükür para gördü bu zaman içinde. Çok şükür ki epey yer gezdim bu sayede, iyi bir yerli turist olarak yollara düştüm, merakım ve hevesim le. Bu yazıyı yazarken on yılın  sonuna gelmiş durumdayım. Keşke demeyi sevmeyen biri olarak tabi ki şunu keşke yapsaydım demem, demeye de niyetim yok açıkçası. 25-26 ya çevirdiğim de ne oluyoruz moduna girmiş ve ufak bir bunalım geçirmiştim. Şu an 30 yaştan dolayı böyle bir şey yaşamıyorum.
10 yılda neler oldu:
Okul bitti, Askerlik bitti, Bir çok kredi taksiti :) bitti, Gençlik bitti, Doğu Karadeniz"in,  Batı Akdeniz ve Güney Egenin, Trakya nın, Doğu Anadolu bölgelerininde merak ettiğim yerleri görme imkanım oldu. Fenerbahce Şampiyonlar liginde SIFIR da çekti, Gruptanda çıktı. Ecevit vefat etti, Fenerbahce Baskette şampiyon oldu. Babilinin asma bahçeleri yağmalandı, 11 EYLÜL oldu, Ekonomik kriz başladı (devam ediyor), Önce petrol fiyatları rekor kırdı, Sonra ALTIN fiyatları aldı başını gidiyor (Bir çok bekar için bahane oldu aslında).
İnşallah Ömrümün Dördüncü Onyılıda, Üçüncüsü gibi olur. Tabi ki farklı  şeyler yaşayacağım bu dönemde. Artık kazanımlar iyice azalacak, yavaş mı olur hızlımı bilemem ama kayıplar başlıyacak, Her manada İnşallah bu dönemde manevi kazancım fazla olur dileğim budur. Kim demiş bilmiyorum ama güzel demiş "Ömür bir pencere bakmasını bilene" İnşallah bu pencereden güzel şeylere bakmaya devam ederim. 


1 yorum:

  1. Az kaldı, 21 gün sonra ben de artık hayatımda 3. 10 yıla başlayacağım. Kendimi bir kaç ay önce adapte etmeye başladıysam da söylenişi bile farklı: otuz. İnşallah güzel yıllar olur..

    YanıtlaSil